چگونه جیمیل در مدیریت زمان به ما کمک میکند ؟

        چگونه جیمیل در مدیریت زمان به ما کمک میکند ؟    
  مدیریت زمان داستانی است که این روز ها برای همه مهم شده است .

گوگل هم در سرویس جیمیل خودش برای مدیریت زمان بهتر کاربرانش اقدام مفیدی را انجام داده است .. اولویت بندی !

با فعال کردن این امکان جدید ، اینباکس شما به سه قسمت تقسیم می شود : نامه های مهم خوانده نشده ، نامه های مهم خوانده شده (ستاره دار ) و نامه های معمولی .

این تقسیم بندی شما را مجبور می کند که به ترتیب اولویت به نامه ها پاسخ دهید و مدیریت بهتری روی زمان اختصاص داده شده به ایمیل هایتان داشته باشید .

کار جالب دیگری که گوگل در این مورد کرده است ، پیش بینی موارد با اولویت بالاست و البته کمک شما به گوگل برای تشخیص بهتر این موارد ..

برای فعال سازی این امکان جدید در جیمیل کافیست به گوگل اجازه دهید آن را برای شما فعال کند .

روی لینک جدیدی که در سمت راست بالای جیمیل اضافه شده است کلیک کنید :

New Priority Inbox

و از پنجره باز شده ، گزینه زیر را انتخاب نمایید :

Try Now

تبریک می گویم ! نامه های شما در جیمیل اولویت بندی شده است .
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد