چگونه جیمیل در مدیریت زمان به ما کمک میکند ؟ مدیریت زمان داستانی است که این روز ها برای همه مهم شده است .
گوگل هم در سرویس جیمیل خودش برای مدیریت زمان بهتر کاربرانش اقدام مفیدی را انجام داده است .. اولویت بندی !
با فعال کردن این امکان جدید ، اینباکس شما به سه قسمت تقسیم می شود : نامه های مهم خوانده نشده ، نامه های مهم خوانده شده (ستاره دار ) و نامه های معمولی .
این تقسیم بندی شما را مجبور می کند که به ترتیب اولویت به نامه ها پاسخ دهید و مدیریت بهتری روی زمان اختصاص داده شده به ایمیل هایتان داشته باشید .
کار جالب دیگری که گوگل در این مورد کرده است ، پیش بینی موارد با اولویت بالاست و البته کمک شما به گوگل برای تشخیص بهتر این موارد ..
برای فعال سازی این امکان جدید در جیمیل کافیست به گوگل اجازه دهید آن را برای شما فعال کند .
روی لینک جدیدی که در سمت راست بالای جیمیل اضافه شده است کلیک کنید :
New Priority Inbox
و از پنجره باز شده ، گزینه زیر را انتخاب نمایید :
Try Now
تبریک می گویم ! نامه های شما در جیمیل اولویت بندی شده است .